Saturday, March 26, 2011

Rahsia jenis darah..





*Aku darah AB*

Thursday, March 24, 2011

new hair cut.. =]

Bukan aku..heh!

Semalam aku buat rambut baru...hehee~ lama kot tertangguh.. so, orang kata new hair cut, new life.. New life yang macam mana aku nak sebenarnya?? Dunia tanpa lelaki?? Hurmmm~ mungkin TIDAK..! hahaa I need a man called hasben..so, who wanna take me as ur wife?? Angkat baju..! wekkk!!!

Okey..aku nak cakap pasal kaum LELAKI.. okey, aku mungkin tiada pengalaman berkapel dengan lelaki.. bukan bermaksud aku lesbian ye.. Boleh tak aku nak anak tanpa lelaki?? of kos la x bley kan.. ahak! okey, aku tgh mental sekalang! sila abaikan...

Aku bencikan perasaan ni..bila kita sukakan sesuatu..tapi belum tentu kita dapat kan.. Aku berharap aku jumpa orang yang betol-betol menghargai aku.. mungkin sebab itulah aku masih solo sampai sekalang.. (promote diri ke nih?!) Aku tak perfect.. aku manusia yang penuh dengan kelemahan.. aku bukan perempuan melayu terakhir yang pandai serba serbi.. senang kata aku tak layak lagi untuk berkahwin.. naya je suami aku nanti..ahak!

Aku harap dapat jumpa sesorang yang boleh terima aku sekalang..terima aku yang berubah secara perlahan-lahan..yang sudi menegur aku dengan cara yang baik.. yang tak kan tinggalkan aku di tepi jalan kalau aku buat salah..takkan hina masakan aku kalau tak sedap..takkan naik tangan kaki kalau aku salah cakap..yang takkan menjadi punca aku menangis.. besar sangat ke permintaan aku ni?? mungkin x patut aku minta sesuatu yang tak layak untuk aku..takpe..aku kan boleh hidup tanpa lelaki?? =]

Sunday, March 20, 2011

Bantu aku

Inikah yang dikatakan keserabutan?? Aku tak mampu mencernakan apa-apa dalam fikiran aku sekarang..yang aku inginkan hanyalah sebuah tido yang tenang tanpa gangguan yang menyerabutkan akal fikiran.. Inikah pilihanku? Atau aku hanya memenuhi keinginan orang lain? Jika ya, apa yang aku cari dalam kehidupan ini? Aku masih mencari jawapannya...


Terlalu banyak persoalan yang masih belum terungkai dalam kotak fikiran aku ni...masih berlegar-legar di point yang sama..aku semakin penat setiap kali aku memaksa diriku mencari jawapan soalan-soalan itu... Sampai bila keadaan ini akan berterusan? Sampai bila lagi aku boleh bertahan? Aku perlukan penyokong..aku perlukan sokongan..yang sentiasa menyokong aku dalam apa-apa situasi yang aku tempuhi..

Aku cemburu! Ya, aku cemburu..cemburu pada takdir..cemburu pada masa..begitu pantas kau bergerak..meninggalkan aku yang sedang hanyut kelekaan..aku tak berdaya lagi...lemah longlai rasanya.. Bantulah aku..mencapai kembali kekuatanku...

Kau buat tahi!

Geramnye!!! Camne dia boleh buat tahi kat bilik aku ni??? Arghhhh!! Takde tempat lain ke ko nak berak?? Kenapa mesti bilik aku??? huhuuu benci betol la!!! Huuuuuu~ dah satu keje kena wat..cuci najis dia pulak..

Ni aku rasa nak mencarut je..walaupun mencarut tu tak baik untuk kesihatan..!@$^*)+)(^$#@#$^&*

Camne burung ni boleh berak kt bilik aku ni?? Sebab aku bukak tingkap ke ek?? Patutla malam tadi aku dengar bunyi benda langgar tingkap bilik aku..ko rupenye ye cik burung!! *ketap gigi*

Kau ke??? grrr~!


Semudah itu

kebencian menguasai diri
jika janji sukar ditepati
mengapa berani menabur kata?
dengan sewenang-wenang kau berkata

kutunggu dengan penuh kesakitan
kemarahan menguasai diri..
kebencian melampaui batas..
aku benci akan perasaan ini..

mudahnya kau melafazkan kata
kemudian kau memungkirinya
aku kan hanya patung sahaja
mana ada emosi dan perasaan..

Im cool k..*ketap gigi*

Friday, March 18, 2011

Tired..

Tired..full of assignments, tests, quizzes, presentation...huuu~ mama..i really wanna take a rest..ape aku nak jawab esok?? Takleh nak fokus...huuu~ Ok! stop it! Continue the journey...

Ur choice?? Study or not study??

Sunday, March 13, 2011

Huhuuuuuu~

Keserabutan as student not same when we working..
I think become student more challenging than working people..
This is just my opinion..

As STUDENT, we full of stress!
Tests...exams...assignments... (y i put "s" behind them?? ~ahak!)
But as WORKER, we only have to think bout the work that we do..
Means here, not the upper position k..hehee http://www.emocutez.com

Esok kena present...malasnya
Kelas full...malasnya
Nak nangis...waaaa~ http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

SOMEBODY HELP ME.....