Wednesday, July 22, 2009

Dugaan


Banyak gak dugaan untuk aku kali ni
Tujuannye cuma satu
Menguji aku sebagai insan
Bersyukurkah
Atau mengeluh
Tergugat juga aku
Risau.. Takut.. T_T
Bergantung hati pada yang satu
InsyaALLAH selamat

Malam ni akan ade dem0 untuk menarik mane yang telah mendapat petunjuk dariNya.. Kami hanya membantu.. Pilihan tetap di tangan mereka.. Apela yang aku merepek ni.. Entahlah.. Pape pun m0ga apa yang aku lalui ni akan mendapat keredaanNya..

Rase nak je mengalah..
Tapi hanya Dia yang ade penyelesaianya..

Monday, July 20, 2009

KBI

Kelmarin aku g kg.budu buat kali kedua. Bukan aku s0rang je..ramaiii..
Tak perlula aku menaip nama mereka di sini..P0nat j0..hehe.. Aku telah 'diKBIkan' buat kali kedua..Tapi kali ini, aku bukan sebagai peserta..tetapi...sebagai... team bantuan..hahaha..

Dua hari satu malam di kampung budu sungguh menyer0n0kkan.. Penat tu usah cakapla.. Biasala aktiviti camni memenatkan..
Banyak juga aktiviti yang menarik walaupun meletihkan.. Aku ni bukanla se0rang manusia yang sempurna..dan.. Sedikit sebanyak pr0gram seperti inila yang membantu aku dalam mencari ilmu dan pengalaman. Banyak lagi perkara yang belum aku lalui..

Thanks t0 all..

Friday, July 17, 2009

Penatnye..Fuh!

Camnerla aku leh lupe arini ari Jumaat.. Memangla 0ffice tutup pukul 12. Had0i! Penat jer naek tingkat empat, lepas tu turun blek. (Anggap sebagai excercise jela..) Fuh!

Petang ni ade lagi kelas..kelas ganti En. Azeman. Had0i..
Malam ade lagi..
Es0k pun ade lagi..Nak ke kg.Budu lak..
Aish!
Tahan jela..
Nak wat camne lagi kan..
Dah tanggungjawab..

Best gak g kg.Budu..
K0t2 release sket tensi0n..
Teng0k pemandangan kampung.

Wednesday, July 15, 2009

kelaparan


Selepas kelas...
Aku lapar..
Nasi Lemak...
Aku idamkan..
Malangnye..
Tak dapat..
huuu~

Tuesday, July 14, 2009

Ape yang aku rase

Ntah ape yang aku rase sekarang..
Sedih? Gembira? Keliru?
*mengeluh*

Tahun ini merupakan tahun yang penting..
Berat bahu memikul..
Minta-minta apa yang aku hajati termakbul..
Sesungguhnya kepada-Mu aku mem0h0n..

Sunday, July 12, 2009

lameenyee...

dah lame giler aku x update bl0g aku nie...
mls giler aku nak update spjg aku kat umah nie..
lagipun aku tak berjumpe ngan internet...
nielah bru nak update...huhuhuhu....

skarang kembali ke jengka..
sementara kawan-kawanku ramai yang dah berhijrah..
ke shah alam, dungun, kota bharu..
emmm...tahniahla kat k0rang...